The Chosen One
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art

Go down

kan du lave fan art(har du et program som feks gimp(gratis)

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art I_vote_lcap0%er der nogle andrer end mig der kan lave fan art I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
er der nogle andrer end mig der kan lave fan art I_vote_lcap100%er der nogle andrer end mig der kan lave fan art I_vote_rcap 100% 
[ 2 ]
er der nogle andrer end mig der kan lave fan art I_vote_lcap0%er der nogle andrer end mig der kan lave fan art I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
er der nogle andrer end mig der kan lave fan art I_vote_lcap0%er der nogle andrer end mig der kan lave fan art I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 2
 
 

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art Empty er der nogle andrer end mig der kan lave fan art

Indlæg  Gæst Tors Apr 09, 2009 6:33 pm

hej jeg tænkte på om der er andrer end mig der kan lave fan art der er en afstemning den kører ....uendeligt så stem så kan vi se vis der er nogle der gerne vil igang med det og lærer lidt så skriv det i denne tård så ser jeg på det
jeg har selv stemt ja men er ikke så god

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art Empty Sv: er der nogle andrer end mig der kan lave fan art

Indlæg  Jason112 Tors Apr 09, 2009 7:38 pm

Ja kan godt, men gider ikke bruge tid på det Smil

Jason112
Gammel
Gammel

Antal indlæg : 133
Age : 29
Verden : Beta
Alder : 14
Reputation : 0
Points : 173
Registration date : 18/05/08

Tilbage til toppen Go down

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art Empty Sv: er der nogle andrer end mig der kan lave fan art

Indlæg  Gæst Tors Apr 09, 2009 7:45 pm

ok hvad kan du altså hvor meget kan du finde ud af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art Empty Sv: er der nogle andrer end mig der kan lave fan art

Indlæg  Jason112 Tors Apr 09, 2009 7:47 pm

Har prøvet det før, men det er ikke nemt... Smil Det tager nemmelig tid Smil

Jason112
Gammel
Gammel

Antal indlæg : 133
Age : 29
Verden : Beta
Alder : 14
Reputation : 0
Points : 173
Registration date : 18/05/08

Tilbage til toppen Go down

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art Empty Sv: er der nogle andrer end mig der kan lave fan art

Indlæg  Gæst Tors Apr 09, 2009 7:48 pm

ja det kommer jo an på hvad du laver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art Empty Sv: er der nogle andrer end mig der kan lave fan art

Indlæg  Jason112 Man Apr 13, 2009 4:16 pm

Jeg lavede meget med at skære billeder / fjerne baggrunden...

Jason112
Gammel
Gammel

Antal indlæg : 133
Age : 29
Verden : Beta
Alder : 14
Reputation : 0
Points : 173
Registration date : 18/05/08

Tilbage til toppen Go down

er der nogle andrer end mig der kan lave fan art Empty Sv: er der nogle andrer end mig der kan lave fan art

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum