The Chosen One
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

malletop må desværrer forlade TCO

Go down

malletop må desværrer forlade TCO Empty malletop må desværrer forlade TCO

Indlæg  Gæst Lør Apr 11, 2009 12:59 pm

ja jeg havde ikke set det komme har syntes dette hvar mit ende sted men så kommer der en besked fra dragefar om jeg vil værer vice leder i hans nye alliance nbc da jeg taler rigtigt godt med dragefar har jeg tænkt mig at hjælpe ham jeg kom i denne alliance fordi jeg ikke kunne fålge med i normads kunne ellers super godt lide medlememrne der nu har jeg chancen for at værer i en alliance hvor jeg kan følge med og hvor jeg kan værer en del af normads jeg ved jeg kun har været her i snart en uge men lidt ligesom palamo så må jeg også fålge mine med menesker jeg er meget glad for TCO og det har ikke noget med medlemmerne at gårer og dog jeg var ved at blive træt af man ikke var aktiv på forummet så nu vil jeg sige bey bey jeg skal statte på en frisk gidder ikke ligge i krig mod _DFG_ og dens medlemmer og syntes at jeg vil glemme kommstud og de andrer HELT jeg vil derfor træde ud som general og moderatoor men vil håbe at der kommer nye ildsjæle det er svært når man er ny at vælge en alliance og så værer i den i lang tid da man skal finde ud af hvem man er jeg har fundet ud af at jeg er meget krigerrisk og vil gerne lærer nye glade kriger op så de engang kan reagerer beta jeg vil ikke tage krav på noget alt hvad jeg har lavet her vil forblive jeg vil dog forsvinde håber det er ok med jer og at i kan forstå det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

malletop må desværrer forlade TCO Empty Sv: malletop må desværrer forlade TCO

Indlæg  Jason112 Lør Apr 11, 2009 9:28 pm

Ked af at høre.... Du var ellers et godt billed for alliancen... Aktiv og gider at høre på hvad anbres mening...
Håber du finder glæde i den nye alliance

Jason112
Gammel
Gammel

Antal indlæg : 133
Age : 29
Verden : Beta
Alder : 14
Reputation : 0
Points : 173
Registration date : 18/05/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum